De koffer is gepakt! - Reisverslag uit Lottum, Nederland van Esther Huijs - WaarBenJij.nu De koffer is gepakt! - Reisverslag uit Lottum, Nederland van Esther Huijs - WaarBenJij.nu

De koffer is gepakt!

Blijf op de hoogte en volg Esther

15 November 2013 | Nederland, Lottum

Wauw, morgen is het zover! Om 6.30 uur in de auto om het vliegtuig te halen. Lekker naar de zon!

Na drie dagen heb ik nu eindelijk alles in mijn koffer zitten, denk ik. Om dit klaar te krijgen wel mijn koffer én rugzak omgeruild voor een groter formaat haha! De zenuwen zijn nu ook volop aanwezig. Gelukkig vlieg ik samen met een andere vrijwilliger, dus kunnen we ons samen druk gaan maken over wat er allemaal te wachten staat ;-)

Ondertussen weet ik al iets meer over het weeshuis waar ik terecht kom. Het heet Lobi Pikien en er zitten 10 kinderen van 2 -14 jaar oud. Ze hebben een achtergrond van misbruik en sociale problemen. Lijkt me heftig, maar ook heel interessant!

Vanavond maar op tijd naar bed, want het wordt een lange reis. 9.5 uur vliegen, nog een uur rijden naar Paramaribo. Voor ons gevoel is het dan midden in de nacht, maar in Suriname staat het avondeten dan net op tafel. Ik hoop dus maar dat ik vannacht kan slapen!

Ik hou jullie op de hoogte en tot in maart allemaal!!
Esther

ps: mijn Surinaams mobiel nr is: 005978883412.
Ik heb geen Whatsapp in Suriname!

Skypen kan natuurlijk ook: esther.huijs

  • 15 November 2013 - 17:06

    StevieWonder:

    Essie! Heel veel plezier! Wat klinkt dat nog ver weg: maat! Wel een interessante groep kinderen zeg! Heel veel plezier!! Liefs Steffi

  • 15 November 2013 - 17:34

    Juulke:

    Es, huul vuul plezeer & succes! En het belangriekste, vergaet veural neet te genieten van dit avontuur!

    Goije vlucht
    x

  • 15 November 2013 - 17:58

    Maarten:

    He Esther heel veel succes en heel veel plezier toegewenst.
    Gr Maarten

  • 15 November 2013 - 18:10

    Loes:

    Essie! Heel veel plezier en succes! Ik ben heel benieuwd naar al je verhalen!

    Gr Loes

  • 15 November 2013 - 19:51

    Ellennn:

    Esther! Ooooh nu gaat het echt beginnen! Maar fijn dat je samen vliegt idd!
    Heftige maar interessante groep kinderen idd! Maar ga genieten hé!! Ga je missen! X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Esther

Actief sinds 02 Aug. 2013
Verslag gelezen: 264
Totaal aantal bezoekers 6242

Voorgaande reizen:

16 November 2013 - 15 Maart 2014

Suriname!

Landen bezocht: